Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Wsparcie Biznesu

Ponad jedna trzecia Polaków odwiedza bank co najmniej raz w miesiącu, najczęściej po to, aby wpłacić lub wypłacić pieniądze.
Ile wydamy w tym roku na święta Bożego Narodzenia? Jakie produkty znacznie podrożeją, czyniąc w naszych portfelach spustoszenie? Skąd Polacy pozyskują dodatkowe środki na zorganizowanie rodzinnych świąt?
Co piąty konsument w Europie płaci faktury po terminie, a 3% nie płaci wcale. W Polsce, w ponad połowie przypadków, powodem opóźnienia jest po prostu zapominanie o terminie płatności
Pokolenie Y to młodzi, ambitni, ale także roszczeniowi w stosunku do pracodawcy i nie przywiązujący się do firmy, ludzie, którzy bez wahania zmieniają pracę w chwili pojawienia się lepszej propozycji
Banki obsługują już blisko 2 miliony klientów „mobile only”. W żargonie bankowym terminem tym określa się osoby, które z bankowości elektronicznej korzystają wyłącznie na urządzeniach mobilnych.
W III kwartale zatory płatnicze najmniej dotknęły przedsiębiorstwa przemysłowe, najgorszą sytuację pod tym względem miały firmy budowlane.
2 na 5 Polaków ma doświadczenia związane z zadłużeniami. Jak rysuje się sylwetka Polaka dłużnika?
Przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstw i zwiększy konkurencyjność na rynku.
61 proc. przedstawicieli sektora MŚP potwierdza, że konkurencją dla ich organizacji są zagraniczne przedsiębiorstwa.
Score Hunter to nazwa platformy edukacyjnej przygotowanej przez BIK. Ma za zadanie zwrócić uwagę na kwestie istotne z punktu widzenia kredytobiorcy.

Strony