Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Wsparcie Biznesu

W praktyce personalizacja oznacza, że firma uczy się kim jestem - moich oczekiwań - i dostarcza tego czego ja chcę w wybranym przeze mnie miejscu i porze. Ja jestem w centrum.
"Gatunkiem, który przetrwa nie jest ani ten najsilniejszy, ani najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się najszybciej dostosować i zmieniać" Karol Darwin
Startupy FinTech-owe kształtują handel i usługi finansowe, skupiając się na potrzebach i wygodzie konsumentów.
Firma Mastercard zaprezentowała biometryczną kartę płatniczą nowej generacji, która łączy w sobie mikroprocesor i technologię rozpoznawania odcisku palca.
Przypominamy artykuł prof. H. Mruka gdyż mimo upływu czasu zawiera on wile cennych i praktycznych wskazówek do bieżącej działaności.
Przez wiele lat wśród klientów banków istniało przekonanie, że karta kredytowa to szalenie skomplikowane i bardzo drogie narzędzie finansowe.
Klienci w kanale cyfrowym oczekują łatwej obsługi, rywalizacji poprzez doświadczenia zakupowego oraz łatwego przechodzenia między kanałami.
Firmom, którym zależy na długoterminowym budowaniu wartości, a nie generowanie spekulacyjnego zysku, zawsze powinny stawiać na pierwszym miejscu klienta.
Wahania kursowe są zmorą polskich przedsiębiorców od wielu lat. Rynek walutowy charakteryzuje się w ostatnim czasie dużą nieprzewidywalnością.
Visa Checkout, sprawdzona na świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności jest już dostępna w Polsce. Dzięki usłudze konsumenci mogą płacić online.

Strony