Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Pakiet Niezawodny dla Klientów Getin Bank


Pakiet Niezawodny dla Klientów Getin Bank

Getin Bank wprowadził do swojej oferty nowe Konto Proste Zasady wzbogacone o ochronę ubezpieczeniową w ramach Pakietu Niezawodnego udzieloną przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. To specjalna oferta usług assistance opracowana wspólnie z Europ Assistance Polska Sp. z o.o. Klienci Banku będą mogli skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej w zakresie assistance medycznego oraz assistance domowego.

Konto Proste Zasady to nowa propozycja dla Klientów indywidualnych, wprowadzona 2 października br. do oferty Getin Bank.

W ramach tej oferty, Klienci mogą przez pierwsze 6 miesięcy bezpłatnie korzystać z dołączonego do konta ubezpieczenia assistance – Pakietu Niezawodnego, który oferuje całodobową pomoc medyczną w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania, a także pomoc fachowców w przypadku nagłych zdarzeń losowych.


Oferta usług assistance została tak przygotowana, aby wspierać Klientów Banku w wielu nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego. Zakres usług jest praktyczny i szeroki. Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego i Klient otrzymuje odpowiednie wsparcie, zachowując przy tym poczucie bezpieczeństwa – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska Sp. z o.o.


W ramach Pakietu Niezawodnego Klienci mogą skorzystać m.in. z wizyt domowych lekarza/pediatry i pielęgniarki, transportu medycznego, dostawy leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego, pomocy domowej po hospitalizacji, opieki pielęgniarskiej po hospitalizacji, organizacji procesu rehabilitacyjnego, czy opieki nad osobami niesamodzielnymi oraz zwierzętami domowymi w związku z hospitalizacją ubezpieczonego. Dodatkowo Klienci mają nielimitowany dostęp do infolinii medycznej, telefonicznej konsultacji lekarskiej, czy serwisu informacyjnego Tele-Maluch.


Natomiast w razie zdarzenia losowego w miejscu zamieszkania Klienci Banku mogą skorzystać m.in. z interwencji hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza, czy pomocy sprzątającej. W przypadku awarii dostępne jest wsparcie specjalisty od napraw sprzętu AGD/RTV/IT, a także pomoc w zakresie napraw urządzeń mobilnych (telefonu komórkowego lub tabletu) lub zakupu urządzenia mobilnego w razie kradzieży z włamaniem z miejsca zamieszkania.